6.10.2012

SATURDAY

beautyyy

Hellou! Nyt on koeviikko ohi ja mulla alkaa ihanan rento jakso, joten aion nyt panostaa autokouluun olen jaksanut mennä sinne vasta yhdelle teoriatunnille, vaikka aloitin sen jo yli kuukausi sitten.. Olis se ajokortti nimittäin ihan kiva sit saada heti kun täyttää. Olen myös päättänyt hankkia sen salikortin, huhhu, nyt loppuu tää mun sluibailu elämän tyyli :D Eilen mulla oli tosi kiva ilta Lennulla, tottakai pari miinusta, mutta ei se mitään. Tänään tulin kotiin Lennulta 12 aikoihin ja sitten menin Vapianon Mattiksen ja Jonnan kanssa. Ja illalla suuntan sitten pakilaan päin kaverille tai jään himaan kattomaan leffaa, toinen vaihtoehto kuulostaa houkuttelevammalta juuri nyt. 

Postailen vielä tänään päivän asusta kuvaa jos sieltä tuli mitään julkaisukelposta. Muuten toivotan teille ihanaa lauantai iltaa!

1 kommentti:

Nomi kirjoitti...

Tosi kiva tää sun blogin ulkoasu, vaikka yleensä tykkäänkin enemmän niistä perus tylsistä ulkoasuista :P

http://the-nomi.blogspot.fi