9.10.2012

TUESDAY


Heippa, viikko on lähtenyt ihan kivast käyntiin, maanantaina mulla oli ainoastaan yksi tunti koulua ja sen jälkeen lähdin salille, sain vihdoin hankittua salikortin! Tuli kyllä aika säälittävä olo siellä kun 80 vuotiailla mummeleilla on parempi kunto kun mulla... No mutta tästä se ylämäki alkaa. Ja sitten myöhemmin päivällä olin kaupungissa kiertelemässä kauppoja Saaran kanssa ja ylläripylläri en löytänyt mitään, blööö... Ainiin kävin siis sunnuntaina Antonin, Stellan, Saaran ja Isakin kanssa kattomassa Total Recall nimistä leffaa ja se oli mun mielestä ihan tosi hyvä, suosittelen. Tänään alko siis uusi jakso ja todella rento sellainen. Hypärillä olin Pion kanssa pitkästä aikaa ja koulun jälkeen autokoulussa (niin ylpeä itsestäni että oikeasti menin sinne) Ja nyt voisin katsoa pari awkward jaksoa ja sitten nuggumaan, Toodles!

Ei kommentteja: