13.11.2012

DIY





Helloo, mulla on ollut niiiiin tylsää tänään ja eilen kun olen ollut kipeenä kotona.. Normaalisti olen kipeenä melkein joka toinen viikko ja se on ollut aina niin rentouttavaa mutta nyt kun olen kipeenä pitkästä aikaa en vain jaksaisi istua kotona, siksi lähden myös autokouluun tänään kun kuumettakaan ei enään ole. 

Mutta kuvista näätte mitä olen puuhaillut eilen. Tyhjensin yhden vaatekaapeistani kokonaan ja heitin pois kaikki mitä en enään käytä ja löysin kasan tollasia perus rumia t-paitoja ja kun en niitä koskaan käytä ajattelin että voisin koikeilla muokkailla niitä vähäsen (useemmiten epäonnistun totaalisesti kun koitan muokkailla joitain vaatekappaleita) ja nyt epäonnistuin vain yhessä, mikä ei haittaa koska se oli tuo ruma vaaleansininen ja tota keltasta en vielä ole keksinyt mitä sille tekisi jos ollenkaan jaksan sitä muokata.

Saa nyt nähä jos näitäkään koskaan tulen käyttämään.. Toi pääkallo paita ei ehkä ole ihan mun tyylinen myöskään mutta katoin jotain kuvia saman tyylisistä ja mun mielestä ne oli niin siistin näkösiä että oli pakko koittaa. Ja toi valkonen sitäkään tuskin tulen käyttämään niin usein mutta jossain ulkomailla kun menee rannalle ja on kiva rusketus niin sehän on ihan täydellinen. Mutta kivaa ajanvietettä noiden leikkely kummiskin oli, käytin niitä tai en.

8 kommenttia:

Nea kirjoitti...

super kivat noista paidoista tuli! (--:

Nina kirjoitti...

hehe kiitos :)

Maria kirjoitti...

Vitsi miten kivoja :) Etenkin tuo musta ! Mutta muistakin tykkäilen !!

-Maria

http://dejiss.blogspot.com

Nina kirjoitti...

kiitos kiitos!! :)

Helmi kirjoitti...

Älyttömän kiva tuo I<3NY -paita! :)

Nina kirjoitti...

voi kiitos! :)

Laura kirjoitti...

toi musta on tosi hieno, ihan ku kaupasta ostettu muotivaate! :D

http://kaunisvartalo.blogspot.fi/

http://aidotvarit.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

kiitos todella paljon :)