5.11.2012

NAILS




En nyt tiedä mitä tykkäätte kynsipostauksista, mun mielestä ihan todella turhaa ainakin kun on tällaset rumat kynnet kun ittelläni.. Mutta jos niitä osaa oikeasti laitella niin katson kynsipostauksia oikein mielellään. Mutta mun nyt oli pakko saada näyttää mun kynnet. Mulla oli niin tylsää päivällä kun koulu loppui jo kymmeneltä ja en jaksanut raahautua salille niin googlasin kynsiä ja näin saman tyylisen kuvan että ne on lakattu tollain sävysävyyn ja mun vaan oli pakko koittaa, hehe.. No mut älkää huoliko näitä kynsiä en tulen tänne tuskin näyttämään enään (ellei joku nyt halua), paitsi jos saan hankittua ne geelikynnet joskus.

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihana blogi :) ja noi kynnet on kyllä kivat :)

Nina kirjoitti...

hihi kiitos :)

Anonyymi kirjoitti...

miten oot ottanu ton kuvan sun kynsist ku siin näkyy molemmat kädet? XD

Nina kirjoitti...

Itehän mä en sitä ole ottanut vaan pyysin äitiä ottamaan :)

Supernova kirjoitti...

Oi, nuo kynnet on kivat ja nuo värit menee juuri silleensä kivasti! :)

Nina kirjoitti...

Voi kiitos paljon :)