11.11.2012

SUNDAY




Hej på er! Eilen vietin oikein rennon päivän, leivoin iskälle isänpäiväkaukun ja kävin Fellun kanssa kattomassa skyfallin, ihan hyvä leffa mutta mulla oli paljon korkeemmat odotukset, siinä ei kyllä tapahtunut niin paljoon vaikka se oli todella pitkä. Leffan jälkeen olisin vielä mennyt Nooralle mutta olen ihan ilonen että en mennyt olisin nukahtanut jo matkalla sinne, silmät ei oikeasti pysynyt auki ja Lotta tuli sit'paitsi meille yöksi kun hänellä ei ollut avaimia mukana ja ei päässyt kotiin kun kukaan ei ollut kotona. Tänään olen viettänyt isänpäivää Vantaalla mumin ja ukin luona ja kohta tapaan stellan luultavasti ellen nukahda jo ennen sitä.. hehe.. en ymmärrä miten ihminen voi olla näin väsynyt?? 

Olen muuten popittanut tota Ben Howardin coveria koko päivän kun Lotta näytti sen, aaah niin hyvä ja erilainen ja sen ääni, loooove it.

7 kommenttia:

Nenna kirjoitti...

oiku oot kaunis!!: kiva blogi, ja olis tosi kiva jos kävisit kattomassa mun ja kaverini yhteistä blogia: http://nennandmaija.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

voi kiitos :) voin käydä kattoo :)

Joanna kirjoitti...

Saleee att du bala dendäkakan själv :D nina.....

Joanna kirjoitti...

Saleee att du bala dendäkakan själv :D nina.....

Joanna kirjoitti...

Saleee att du bala dendäkakan själv :D nina.....

Nina kirjoitti...

hahaha nääää :D dedä va min ukkis kaka, baka en mycke finare kladdkaka ti pappa ;)

Jutta kirjoitti...

Nam, nam... Ihanan näköinen kakku!