30.12.2012

2012




































Kuva pommi tältä vuodelta. Vuosi 2012 alkoi aivan todella hyvin, viime uusivuosi oli varmaan paras koskaan! Mutta siitä se alamäki sitten alkoi, haha, 2012 ei nimittäin ole ollut mitään kun vertaa sitä vuoteen 2011.. Mutta ehdin kummiskin tehdä paljon, ja kyllä asiat huonomminkin olisi voinut olla. Olin Hollannissa joka oli paljon kivempi paikka kuin mitä olin odottanut. Olin myös Tallinnassa kaksi kertaa tämän vuoden aikana ja molempina kertoina oli kyllä niin hauskaa! Mutta paras matka oli kyllä Espanjan matka Lotan kanssa, ja sinne päästään viimeistään ensi kesänä uudestaan! 

Ihanien matkojen lisäksi ollaan tänä vuonna vietetty kavereiden 17-vuotis syntymäpäivä (wääks seuraavaksi kaikki täyttää jo 18), olen myös viettänyt paljon aikaa parhaiden munkka tyttöjen kanssa, viettänyt ihanan kesän, juhlinut enemmän kuin koskaan ennen, aloittanut autokoulun, käynyt LMFAOn ja Lady Gagan keikoilla (jotka molemmat oli aivan mahtavia), ikävöinyt ystäviä jotka on jättänyt minut vuodeksi ja lähtenyt vaihtoon :( ja kaikkea muuta mahtavaa tai vähemmän mahtavaa.

Mutta nyt kun tämä vuosi on ohi en voi muuta tehdä kuin toivoa että seuraavasta tulee parempi! Minulla on jo nyt paljon ihania suunnitelmia ensi vuodelle, en jaksa odottaaaa!! Miten teidän vuosi on mennyt? :)

2 kommenttia:

marika kirjoitti...

ihana banneri ja ulkoasu, ja sul on tosi kiva tyyli! :) hitsi ku tuli matkakuume näist kuvista, kelpais lähtee jonnekki espanjan lämpöö nyt..:D


http://viva-la-fashion.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

voii kiitos tosi paljon :) jepp, et oo ainoa mullakin hirvee himo päästä jonnekkin lämpimään!