31.12.2013

2013

Hildan 18-vuotis syntymäpäivä


Lontoo


Wanhojen tanssit

Ruka


Ruka


Lotan 18-vuotis syntymäpäivä

Fabianin 18-vuotis syntymäpäivä

Annin 18-vuotis syntymäpäivä


Juhannus Joannan mökillä

Hanko

Summer up



Rhodos


Jurmo, Lotan mökki

Joannan 18-vuotis syntymäpäivä


Rapujuhla!

Sallyn 70-luvun teema, 18-vuotis syntymäpäivä

Rebeckan hipster teema, 18-vuotis syntymäpäivä



Annikan pikkujoulu

Florida
Viime vuosi on kyllä mennyt taas niin nopeasti, mutta paljon olen ehtinyt tehdä ja kokea. Tämän vuoden aikana olen ehtinyt täyttää 18-vuotta ja niin on myös kaikki kaverit joten syntymäpäiviä ollaan vietetty vähän väliin, helmikuussa olin äidin ja isän kanssa Lontoossa ja rakastuin kaupunkiin, aivan ihana paikka, wanhojen-tanssit oli heti matkan jälkeen, ja vanhojen jatkoilta suunnattiin melkein suoraan Rukaa päin minne suurin osa kavereista tuli, älyttömän hauska hiihtoloma! 

Vappu vietettiin myös Nannan, Hildan ja Stellan kanssa Rukalla, minä ja Hilda oltiin juuri saatu ajokortit joten päätettiin sitten lähteä road tripille, haha.. ensi vuonna sitten uudestaan! Kesä oli aivan älyttömän hauska, tai no ehkä ei ensimmäinen kuukausi kun en melkein muuta ehtinyt tehdä kun poimia mansikoita, haha kamalin kesätyö koskaan (veikkaan kumminkin että päädyn sinne uudestaan ensi vuonna...), mutta heinäkuussa tapahtui paljon kivaa, olin summer up festareilla Stellan, Jonnan ja Juhen kanssa, niiiiin hauskaa! Oltiin kavereiden mökillä ja nautittiin elämästä, otettiin äkkilähtö Rhodokselle Stellan, Lotan ja Aman kanssa minne myös Maria, Sally ja Kassu tuli samaan aikaan, Yksi hauskimmista matkoista koskaan!

Tämän lisäksi olen vuoden aikana ehtinyt viettää rapujuhlia, monia teema-juhlia, kirjoittanut ensimmäiset yo-kirjoitukset, viettänyt aikaa perheen kanssa jne..... Nyt olen Floridassa ja nautin lämmöstä ja vietän aikaa sukulaisten kanssa.

 Toivottavasti teillä on ollut yhtä mahtava vuosi kuin minulla!

Ei kommentteja: