15.1.2014

2013-2014


Tein tämän vuoden alussa listan asioista mitä toivoin tapahtuvan 2013, kun huomasin listan, huomasin että olen saanut aika montakin asiaa tehtyä! 1. Olen saanut ajokorttini, pitäisi enään saada kolmas vaihe tehtyä, ennen kuin se unohtuu, mutta ajokortti löytyy! 2. Olen maistanut vodka gummybearseja, ei minun juttu, heh. 3. Olen käynyt Lontoossa, en jaksa odottaa että pääsisin sinne taas. 4. Olen matkustanut parhaiden ystävieni kanssa Rhodokselle! 5. Olen ollut onnellinen. 6. Olen syönyt terveellisemmin, en ehkä koko vuotena mutta ainakin nyt viime kuukausina, haha lasketaanko? 7. Olen ottanut napakorun, mitä nyt kadun, pitää vain odottaa että se on parantunut kunnolla niin voin ottaa sen pois en nimittäin halua ottaa riskiä että siihen jää arpea.. 8. Olen ollut no-budget shopping spreellä Victoria's secretillä (nyt jälkeenpäin olen kyllä sitä mieltä että ehkä olisi pitänyt olla jonkinlainen budjetti...) 9. Olen ollut vaikka kuinka monella road tripillä kavereiden kanssa, niin kiva kun melkein kaikki on saanut ajokortin!

Listalle jäi vielä pari asiaa mutta sainpa ainakin 9/16 tehtyä, mikä on mielestäni aika hyvin!

Tässä lista 2014 vuodelle asioista mitä toivon tapahtuvan:


ps. toivon että ymmärsitte että toi vika on ihan vitsinä tossa, piti vaan laittaa joku kun en keksinyt muuta ja tarvitsin tasa luvun noita juttuja......

Ei kommentteja: