13.6.2014

NEW IN



Halooo, pääsykokeet on ohi, ja minulla on lomaa, en oikein tajua mitä minun kuuluu tehdä, en ole tottunut tällaiseen, haha.. Kokeet ei mennyt ihan nappiin ja olin kaiken lisäksi vielä kuumeessa koepäivänä joten en oikein jaksanut panostaa täysillä, ensi vuonna sitten uudestaan ;) Eilen käytiin drinksuilla Annikan syntymäpäivän kunniaksi hard rock cafeesa, oli kiva päästä vähän ulos kun olen viime päivät vain istunut kotona kuumeessa. Tänään oltiin Lotan kanssa Jumbossa moikkaamassa Stellaa, löysin ihanat kengät jotka oli pakko ostaa, vaikka tarkoitus oli jättää shoppailut ensi viikolle kun lähdetään tyttöjen kanssa Tukholmaan! Ostin myös ihanan hameen, kun nyt olin päässyt vauhtiin hehe.. Ja päivän kruunasi vielä kun tapasin Jari Sillanpään, luckiest girl in the world, haha.. Tänään lähdetän ulos viettämään Annia kunnolla! wiiii, hyvää viikonloppua kaikille!

Ei kommentteja: