20.6.2014

OOTD



Muutama päivää vanha asu. Tänään tultiin kotiin Tukholmasta, todella onnistunut reissu, oli ihana nähdä Hildaa pitkästä aikaa ja nähdä Tukholma. Viimeksi kun kävin Tukholmassa olin ala-asteella joten minulla ei oikeastaan ollut minkäänlaista kuvaa kaupungista, mutta rakastuin täysin kaunis kaupunki ja ihmiset ovat älyttömän ihania (ja aivan liian hyvännäköisiä, rakastuin ensisilmäyksellä melkein kaikkiin ohikulkioihin, hehe).

Matkan aikana ehdittiin tehdä kaikenlaista, laivalla ei tapahtunut paljoon mitään joten käytiin vain drinksuilla ja katsottiin peliä. Tukholmassa aika kului enimmäkseen shoppailuun, olin vähän pettynyt kun en paljoon mitään löytänyt. Syötiin myös lounasta ihanalla kattoterassilla, ja illalla käytiin TGI Fridaysissä illallisella ja drinksuilla. Kun muut meni Hildan luokse nukkumaan minä ja Lotta lähdettiin ulos Stureplanin kiertelemään, tarkoitus oli palata takaisin ajoissa kun lähtö kotiin oli jo puoli kuudelta, mutta eihän siinä niin käynyt, nukuttiin sitten koko laiva matka kotiin.

6 kommenttia:

Leni kirjoitti...

Vitsit sulla on ihana tyyli! :) Ää mäkin haluun Tukholmaan. Oon vähän nolo ja outolintu, kun en ole siellä koskaan käynyt. :D

http://lemondeselonleni.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

Kiitos paljon :) kannattaa todellakin mennä!

molli kirjoitti...

Ihana asu!! Tosi kivalta näyttää sun blogi!! :) http://somnium-mk.blogspot.com/

Nina kirjoitti...

kiitoskiitos:)

Viivi kirjoitti...

Tosi kaunis asu, ja voi kun itsekin haluaisin Tukholmaan nyt kesällä!:)
http://wonderland--life.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

oi kiitos :) suosittelen!