30.9.2014

#INSTAGRAM

@lainenina

Helloo, instagram kuvia elo- ja syyskuulta. Viime lauantaina Nanna järjesti rapujuhlat, parempi myöhään kun ei koskaan, muut jatkoivat ulos sieltä, itse olin kuskina niin lähdin vain kotiin nukkumaan, mutta kivaa oli! Tänä viikonloppuna meillä oli avoimen yliopiston kurssi, joten jäin yksikseni Karjaalle, mutta lauantaina Mattis järjesti hänelle ja Kiralle läksiäis-dinnerin ennen heidän Aasian matkaa joten pakkohan minun oli tulla kaupunkiin, sieltä jatkettiin Oliverin pikkuveljen kotibileisiin, haha niin hauska ilta, juhlittiin aamu viiteen... Ja tarkoitushan oli että lähden vielä sunnuntaina takaisin Karjaalle, mutta niin ei ihan mennyt. Olen muutenkin vältellyt parhaani mukaan Karjaalle menemistä... Eilen järjestettiin muncca-tyttöjen kanssa Nannalle ylläri-dinneri ennen hänen lähtöä Aasiaan, ja onnistuttiin todella hyvin, hän todellakin yllättyi! Nyt olen taas Karjaalla, katsotaan kauan kestän tällä kertaa. Onneksi meillä on varattu Tukholman matka Lotan kanssa joten on jotain mitä odottaa!

2 kommenttia:

Elina Laitinen kirjoitti...

Miten oot tehny sun bannerin?


http://melidas.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

Oon tehnyt sen picasalla :)