2.4.2015

THURSDAY



Nyt meillä on koulussa alkanut uusi kurssi, ja olen aivan kujalla koska en paljoon luennoilla käynyt kun meillä on ollut kavereita moikkaamassa Suomesta. Ensin Nanna oli käymässä, meillä oli todella hauskaa käytiin kaupungilla, ulkona syömässä ja juhlimassa (todella outo ilta mikä loppui vielä oudommin). 

Heti Nannan jälkeen Mattis tuli Ruotsiin moikkaamaan minua ja Lottaa. Ja meillä oli heti ensimäisenä päivänä mitä unohtumattomin ilta pitkään. Tarkoitus oli mennä vain drinksuille Linan kanssa, mutta muutaman shotin jälkeen jatkettiin ulos Collageen ja sieltä limusiinikyydillä Ambaan, haha... Todella seko mutta hauska ilta! Loppuviikonloppukin oli todella onnistunut! 

Parhaillaan olen yksin kotona kun Lotta lähti pääsiäiseksi Suomeen ja olen vain käynyt salilla ja koittanut lukea, mutta nyt minulla on todella flunssanen olo joten huomenna pitää varmaan jäädä kotiin lepäämään.

Ei kommentteja: