12.10.2015

NEW IN



Wiiee, uudet kengät ja tekoturkis. Olen jo kauan ajatellut että haluaisin Timberland kengät ja nyt sain ne sitten hankittua. Tuollaista lyhytkarvaista tekoturkistakin olen etsinyt monta vuotta, kaikki jotka olen löytänyt on ollut väärän värisiä, kokosia, liian pitkä karvaisia tai niissä on ollut jokin muu vika. Nyt vihdoin löysin Mangosta aivan täydellisen, juuri sellainen mitä olen etsinyt!

Eilen olin Inan ja Jessican luona charkilla (? mikä onkaan suomeksi) Linan ja Inkan kanssa. Meillä oli todella mukava ilta! Tänään jatkuu lukeminen ja sitten koitan ehtiä salille jossain välissä.

6 kommenttia:

Henna kirjoitti...

Aivan ihanat kengät ja tosi nätti kämppä! :)

ilona kirjoitti...

Ooh, ihania!! Munkin tekis mieli ostaa joku tekoturkistakki, mut en vaan löydä sellasta sopivaa :S Toi sun on kyllä kiva!

http://onrooftop.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

Kiitos paljon :) :)

Henna kirjoitti...

Aivan ihanat nuo kengät!! Juuri jotakin tuollaista kaipaisin omiakin varpaita lämmittämään talvella :-)

Nina kirjoitti...

Kiitos :) :)

Lea kirjoitti...

Ihanat kengät! Onko ne oikeasti tuon väriset, vai vääristtäkö kuva vain? Koska jos niitä on tuon värisenä, haluaisin ne vielä enemmän kuin ne "perus" Timberlandit... :D