11.1.2016

NEW IN

Ralph Lauren takki

Housut vasemmalta Forever 21, Charlotte Russe, Gap, Forever 21

Charlotte Russe korkkarit

Kaikki Forever 21, paitsi musta PacSun pitkähihainen

Mac huulipuna, "Twig" värinen, ja lemppari mascara mitä ei ruotsissa myydä.....

Coach lompakko
Siinä oli osa USA ostoksista, ostin lisäksi alusvaatteita, vähän muita meikkejä, urheiluvaatteita ja kesä vaatteita mitkä on Suomessa. Mutta olen oikein tyytyväinen kaikkeen mitä löysin, ja ostin ekaa kertaa elämässäni vain sellaista mitä "tarvitsin", enkä hirvesti turhaa, niin kuin yleensä teen... Lompakkoni on kyllä lemppari ostos, koska olen pitkään halunnut oranssin, ja tämä oli aivan täydellinen, vähän kalliimpi mutta hintansa arvoinen!

Nyt olen muuten palannut Tukholmaan, muuttanut uuteen kämppään, missä viihdyn oikein hyvin!  Vietin rauhallisen viikonlopun, perjantaina olin vain kotona ja katsoin TV-sarjoja ja lauantaina olin Inan luona katsomassa leffaa ja sunnuntaina tapasin Fillipen. Torstaina minulla on tentti joten nyt pitää lukea, myöhemmin tänään minulla on töitä pitkästä aikaa!

4 kommenttia:

Kiia Innanmaa kirjoitti...

Aivan ihanat noi korkokengät!! ♥

http://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

Kiitos <3

Henna kirjoitti...

Aivan ihania ostoksia! Tuo MAC:in huulipuna pisti varsinkin silmään, sävy vaikuttaa ihan täydelliseltä :)

Nina kirjoitti...

Kiitos! Niin onkin!:p