24.1.2016

SUNDAY


Hello, pitkästä aikaan... Olen ollut nyt viime viikot melkein koko ajan liikkellä, että en paljoon ole istunut tietokoneen ääressä. Kuva on kumminkin eiliseltä kun oltiin ulkona Lotan, Linan ja Inan kanssa. Alotettiin ilta sushi dinnerillä Linan luona ja sitten mentiin Collageiin drinksuille ja sieltä Café Operaan, todella onnistunut ilta omasta mielestäni! 

Muuten Lotta on ollut nyt Tukholmassa pari viikkoa joten olen viettänyt paljon aikaa hänen kanssa, olen myös lukenut paljon, minulla on nimittäin parhaillaan yksi extra kurssi joten lukemista riittää... Sitten varattiin Jonnan kanssa matka Barcelonaan kesäksi, olen jo nyt todella innoissaan! Olen myös ehtinyt tehdä paljon töitä, tapasin perjantaina uuden perheen joten tulevaisuudessa tulee olemaan vielä enemmän hommia... Ollaan myös käyty Linan ja Lotan kanssa Mall of Scandinaviassa, shoppailemassa ja syömässä ja Ikeassa ostamassa kalusteita Linan kämppään, joka on todella hieno nyt! Hän järkkäsi tupareiksi brunssin meille tytöille eilen. Sitten olen ehtinyt tavata Fillipen pari kertaa ja myös käynyt salilla, koitan saada sen taas rutiiniksi, mutta vihaan käydä salilla näin uuden vuoden alussa, siellä on niin paljon enemmän porukkaa kuin normaalisti.... Nyt menen kyllä nukkumaan, silmät ihan ristissä, postauksesta ei varmaan saa mitään selvää.

Ei kommentteja: