16.6.2016

THURSDAY


Helloo! Pitkästä aikaan taas... Mutta ajattelin että nyt kun lomani on alkanut voisin taas alkaa bloggailemaan vähän ja käyttää kameraaniki joskus, otin kuvia viimeksi viime vuonna... Mutta olen ollut niin stressaantunut että en oikein ole ehtinyt/jaksanut postailla tänne. Mutta huomenna lähden Jonnan kanssa Barcelonaan, ja sinne kamera saa tulla mukaan! Olen niin innoissaan, kiva päästä pois täältä sateisesta Helsingistä.

Postauksen kuva on eiliseltä kun laitoin minulle ja äidille aamiaista, niiin hyvää! Eilen tapasin myös Inan ja Jessican Löylyssä juotiin parit ja sitten tapasin Jonnan, Minan ja Emmin ja otettiin pari lisää ja sitten mentiin Apollon terassille mistä jatkettiin vielä Lebonkin, todella onnistunut ilta, mutta nyt olo ei ole parhaimillaan... Muuten, palasin siis tiistaina Tukholmasta, ja keväällä olen tehnyt ihan perus juttuja, töitä, juhlinut, paljon koulua, käynyt salilla, ollut pari kertaa Helsingissä ja sitten sain unelmien työharjoittelupaikan syksyksi, olen niin innoissaan! Nyt minun pitää pakata!

7 kommenttia:

Petra Janica kirjoitti...

Onpas hyvän näköinen aamiainen!! Nam! Ja ihan mielettömän hyvää matkaa Barceloonaan. :)

http://petrajanica.blogspot.fi

Nina kirjoitti...

Kiitos paljon! :)

Mirette kirjoitti...

Ei vitsi toi ruoka tossa näyttää hyvältä! <3

http://miretenmaailma.blogspot.fi

Nina kirjoitti...

Hihi, niin olikin :P

jenni kirjoitti...

Oi vitsi miten hyvän näköinen! Oon niin kateellinen! :)
http://therhythmoftherush.blogspot.fi/

Nina kirjoitti...

hahaa <3

Tiia-Maria kirjoitti...

Ihanan näköinen aamupala! :P